v74가 되어서야 했네요.
개인정보다 뭐다 해서 영원히 안해줄줄 알았는데..
근데 분명히 사용자의 카메라를 녹화해서 서버에 저장하는 회사나 개발자.. 분명 한 명은 나올 것 같다고 생각했는데
그래서 그런지 해당기능을 포함한 어플리케이션은 메타스토어에 업로드하지 못하게 막아놨다.
심지어 유니티 센티스, OPEN AI와 api 연동도된다.
이제 진짜 컨텐츠 아이디어 싸움이다.
https://developers.meta.com/horizon/documentation/unity/unity-pca-documentation
Implementation using WebCamTexture
This section describes how to access the Passthrough Camera API using the Unity WebCamTexture and the complimentary helper classes that offer advanced data access like camera intrinsics / extrinsics.
developers.meta.com
https://github.com/oculus-samples/Unity-PassthroughCameraApiSamples
GitHub - oculus-samples/Unity-PassthroughCameraApiSamples: A Sample Project for Passthrough Camera API in Unity.
A Sample Project for Passthrough Camera API in Unity. - oculus-samples/Unity-PassthroughCameraApiSamples
github.com
https://github.com/xrdevrob/QuestCameraKit
GitHub - xrdevrob/QuestCameraKit: QuestVisionKit is a collection of template and reference projects demonstrating how to use Met
QuestVisionKit is a collection of template and reference projects demonstrating how to use Meta Quest’s new Passthrough Camera API for advanced AR/VR vision, tracking, and shader effects. - xrdevro...
github.com
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